با رسیدن دی ماه اغلب دانش آموزان خود را برای امتحانات ترم اول آماده می کنند.هم چنین دانشجویان عزیز هم برای امتحانات پایان ترم اول آماده می شوند.

برای دانشجویان عزیز زمان فرجه یا همان تعطیلی قبل از امتحانات از اهمیت بالایی برخوردار است.به علت اینکه اغلب امتحانات دانشگاه ها پشت سرهم برگزار می شود و در ایام امتحانات زمان برای یادگیری درس و مطلب جدید وجود ندارد.از این رو در ایام پیش از امتحان باید یادگیری خود را کامل کنید تا در زمان امتحانات و در شب های امتحان بتوانید به بررسی دروس خود و اتمام مطالب و مسائل بپردازید.

اما برای دانش آموزان عزیز به خصوص کسانی که کنکور دارند،دی ماه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.برای اینکه در امتحانات دی ماه موفق و سربلند باشید و هم اینکه برای کنکور خود فعالیت مثبتی انجام بدهید،مقاله زیر را تا انتها پیگیری کنید.

1-از زمان خود درست استفاده کنید.اغلب دانش آموزان سال دوازدهم به بهانه اینکه درس های مربوط به کتاب آسان است،از مطالعه درست کتاب درسی خودداری می کنند.

دانش آموز عزیز،کتاب درسی،اولین و مهم ترین منبع برای طراحی سوالات کنکور است.بنابراین به مطالعه دقیق کتاب درسی بپردازید.

2-تمرینات کتاب درسی را به دقت و کامل حل کنید.مطمئن باشید،قسمت زیادی از تست های کنکور شما،از این تمرینات مطرح خواهند شد.

3-وقت خود را بیهوده نگذرانید.به حل تست های کنکورِ سال دوازدهم بپردازید.

4-مباحث مرتبط با پایه را مرور کنید وتست بزنید.بعد از اتمام امتحانات و شروع ترم دوم وقت بسیار محدودی برای مرور خواهید داشت.